27 March 2014

HAPPY BIRTHDAY ZULAIKHA

Hari ini 26.3.2014  genap 2 tahun umur anak dara saya, Nur Zulaikha Kaswari. Pantas betul masa berlalu...rasanya baru semalam saya memeluk tubuh mungil nya tatkala baru menjengah dunia. Selamat Hari Lahir sayang....semoga menjadi anak solehah dan membanggakan ibu dan ayah...


Walaupun baru berumur 2 tahun tapi minat sangat dengan kartun  Upin dan Ipin.Berejam boleh mengadap komputer menyaksikan movie Upin Ipin nih. Antara karakter kartun yang dia kenal selain Upin Ipin...Mail, Mei Mei, Ehsan dan Jarjit...

Saya sediakan sebijik kek Victoria Sandwich Cake resepi Nigella Lawson. Sejenis kek span yang saya lapisi dengan creamcheese, strawberry filling serta buah strawberry segar.



sebelum...


selepas....


Keratan rentas...

Kebetulan adik ipar punya birthday jatuh pada hari yang sama, so saya buatkan sebijik marble brownies tapi saya perasakan dengan blueberry dan strawberry filling selain coklat. Malangnya brownies kurang menjadi sebab kesilapan teknik masa membakar...rasa ada tapi rupa  tiada.....huhuhuhu


Apapun alhamdulillah majlis ringkas yang dihadiri kaum keluarga terdekat berjalan lancar. Terima kasih diucapkan dan Happy Birthday untuk si comel Zulaikha dan uncle nya, Yazid.



No comments:

Post a Comment